Sirap till kaffet.


Jag praktiserade på kaffe för inte så länge sedan och då levde jag på kaffe med någon smak som t.ex. vanilj.
Min favorit var mint så det drack jag i princip jämt! Så idag så bestämde jag mig att efter skolan skulle jag köpa detta.
Såg inte att de fanns mint så köpte vanilj och haselnöt. en sådan stor flaska kostade bara 40 kr. Helt underbart :)
Så nu sitter jag hemma o väntar på att de ska bli fika så ska jag få mitt underbara kaffe osm jag längtat efter så länge.
Dessa finns självklart o köpa på varje espressohouse.

Kommentarer
Postat av: Gammel mormor

Jag är så stolt över dig min sötpotatis. När ska du komma och hälsa på så jag kan bjuda på mina goda kakor? Puss och Kram Gammel mormor

2009-01-08 @ 09:57:35
Postat av: George Bush

Ja kastrering är inget att skoja om. man tappar lusten och vill aldrig mer ha sex. Det har tycket jag är oacceptabelt ! ! ! men snart stumpan kan vi ha sex igen för jag ska få ny balle :)







... RÖSTA GEORGE BUSH!!!!

2009-01-08 @ 10:37:20
Postat av: Sofia Werlin

åh älskar den med vanilj smak :D

2009-01-23 @ 23:36:26
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback