äntligen

Efter en månads väntan fick jag äntligen hem xboxet jag väntat på.
Jag slet som ett djur för att få med mig det hem ifrån posten så jag gav upp och tog bussen hem och sedan ringde jag pappa så han fick hämta mig vid busshållplatsen och bära upp det till vårt hus. 
O i morse vakna jag och trodde det var ett skämt, jag har fått träningsvärk. I
Hur är det möjligt? är jag verkligen så otränad? Jag gick högst en minut med spelet och fått dunder träningsvärk. Jag borde verkligen överväga att börja träna!

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Roligt att du ville vara med i min Rosebud-tävling!

Ca klockan 14 idag Måndag kommer vinnarna ligga uppe hos mig!



Glöm inte att kika in för att se om det blev just du!



Kram

2009-10-19 @ 12:09:51
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback