Euroflorist



Hej, Eurofloristen har verkligen underbara buketter!
Tyvärr har jag inte hittat dit tidigare, men nu vet iallafall jag var jag ska köpa mina blombuketter ifrån.
Jag älskar rosor, detta är något mina nära och kära mycket väl vet om då hela mitt rum är gjort efter insperation ifrån en ros. Ja, jag är besatt... så när jag såg denna bukett blev jag helt förälskad, bokstavligen!
Anledningen till denna förälskelse har jag ingen anning om, när jag var mindre fick jag alltid en ros av morfar/mormor när jag fyllde år och jag mins att det var typ det jag blev gladast över. Ohh, jag älskar doften och den fina röda färgen.
Nu har iallafall http://millahoman.blogg.se/ en tävling där man kan vinna presentkort på 500 kronor på Euroflorist. Ja, jag vet iallafall vad jag hade gjort för det presentkortet och hoppas verkligen jag vinner!



Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

allt bra med dig idag?

2009-10-26 @ 14:09:01
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback