nyårslooken jag drömmer om

Nu har jag hittat den perfekta nyårsklänningen. ÄLSKAR den!
Den finns på forever21 och är jätte fin. Fast jag är som jag är och vågar inte köpa ifrån postorder då jag aldrig vet hur mycket frakten går på. Men här har ni den superfina klänningen.



till denna fina klänning skulle jag ha valt att ha de här skorna ifrån Mellow Yellow.



Tillsammans skulle denna fina nyårslooken kosta 1000 kr. Skorna 700kr och klänningen 300. Vilken otur att jag är en fattig student och bara kan drömma mig bort om denna look.

Kommentarer
Postat av: Pedofilen

Jag är ALLTID vild i brallan, GRRRRRR princess mine <<3 det får vi göra om. jag är ju i mina bästa år nu (89)

2009-01-08 @ 10:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback