STRESSAD!!

Är så himla stressad har så mycket i skolan därför jag inte skrivit på länge! Men tänkte att nu minsan ska jag skriva.
Har precis köpt klart alla mina julklappar. Tack vare gratisbio hade jag råd i år. Fått 1400 kr så har shoppat riktigt dyra presenter :D ni som inte är medlemmar på gratisbio.se bli det här www.gratisbio.se/rss.php?UserID=66108
min kompis har tjänat 6000 kr på bara 6 dar. Så det är inte svårt att tjäna poäng heller.

Skit samma... är ni klara med erat julklapps köp än?? isåflal vad har ni köpt?? Har kvar att köpa till mamma o pappa nämligen :S

Kommentarer
Postat av: Hugh Heffner

Jaa men Herpes är inte allt i världen, tanterna kommer ju ändå dö snart ändå så jag förlåter dig gumman lilla :) när ska vi ha rajtantajtan i på min rullator, alltid vart en dröm ska du veta

2009-01-08 @ 10:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback