Bling my boots = köp innan alla andra

blocks_imageblocks_image

Igår fick jag höra vad det nya är och som inte kommit ut på marknaden enu men som snart kommer vara med i många modemagasin och säljas på NK men jag tänkte ge er changsen att kunna köpa dessa skor smycken innan. De finns att köpa på www.blingmyboots.com och är som sagt kommer snart säljas på NK. Så ta ni och köp ett ex innan alla andra har de. Har lagt till två exempel oxå men finns många mer på hemsidan oxå. Det är ju iallafall värt en titt.
Själv tycker jag att det är ur snyggt men har tyvärr inga skor som jag hade kunnat använda de här urläckra prydnaderna på. Får la ta och köpa ett par skor som passar till ett smycke. Så jag kan vara en av alla de som stolt kan säga att jag var först med att ha det som snart kommer bli den största tränden. Själv tycker jag det är en super idee att sälja detta för vem har inte massa gamla skor hemma som bara väntas på att börja användas igen men inte känns riktigt inne. Köp ett smycke så är det ur vägen och det kan bli dina favorit skor igen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hur har din dag varit då?

2008-11-18 @ 19:39:05
URL: http://shoppinggiirl.blogg.se/
Postat av: tova

ja han är helt underbar!

2008-11-18 @ 22:22:01
URL: http://smilestayson.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja jag älskar den! :)

Jaha.. :( Jag köpte den efter lite ångest för jag visste inte om jag ville ha den eller inte men är glad att jag bestämde mig för att köpa den :D

Kram!

2008-11-19 @ 08:30:07
URL: http://ttewss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback