privat spelning!

Hej. Någon mer än jag som ÄLSKAR Stefan Andersson?
Jag viste först inte vem den här killen var innan jag hade av en slump kollade på honom när han spelade på Liseberg. Efter det var jag helt såld. Han har skrivit låtar om fångarna som levde på Karlsten, låtarna är skrivna ifrån fångarnas och vakternas dagböcker bland annat. Min egna favorit just nu är "Segra eller dö".

Iallafall... En kompis till mig hade fixat så vi var några stycken som fick en privat spelning av honom. Han satt alltså i ett rum på en stol bredvid oss och sjung alla hans låtar. Kändes så mäktigt! Där bredvid mig satt en kille vars musik jag älskar och sjung helt spontant och gjorde de så jä*la bra! Nu gillar jag honom bara enu mer.
Vi fick inte bara sitta i ett rum och lyssna på Stefan utan hon hade även fixat en guidad tur med en kille på fästningen, fast jag kunde inte koncentrera mig på vad han sa utan tänkte bara på hur lik han är Ewan Macgregor (huvudrollen i Moulin Rouge). En underbar dag på marstrand helt enkelt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback