ida är det stora finalen alla längtat efter.

Hej, idag smäller det! Eurovision song contest 2009... Vem tror ni vinner??
Själv så tror jag Turkiet, den sätter sig så jobbigt på hjärnan!
Sverige har ingen chans, inte ens en liten. Jag tror vi kommer sist o vi borde vara stolta över att vi ens kom med i stora finalen. Nee, Sveriges bidrag är inget jag gillar, som ni kanske förstått. Men det hade ju inte suttit fel om Sverige tog hem hela skiten. Det är ju inte olagligt att drömma!
Nu ska jag gå ner och plugga.. har två prov på måndag och ett på tisdag, underbart inte sant?
Ha en bra helg allihoppa o tänk på mig som måste sitta inne och plugga!

Kommentarer
Postat av: sofia

vilket land tror du kommer vinna ikväll på eurovision song contest? :)



jag tror norge;D

2009-05-16 @ 16:37:53
URL: http://sih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback