Miss Li...

Igår var jag på liseberg för första gången i år. Var där och såg Miss Li.. Så sjukt bra! Hade inte så höga förväntningar på gårdagen mer än sova efter en stressad studentdag i torsdags! Men nej, sova blev det inte.. Träffade Johan på stan efter skolan och gick och köpte de sista studentpresenterna och åkte sedan hem för att äta och åkte sedan in till Liseberg med världens bästa Agnes! Älskar den tjejen av hela mitt hjärta (lite kärlek här på bloggen). Vi hittade en as bra matbutik där min favorit cider fanns o köpte den o den tog slut så fort.. mm, så god!!! Kaktus, lime om ni är intresserade av att köpa den, rekomenderas! Sedan var de Miss Li på liseberg då som sagt.. så himla duktig! Efter Liseberg var jag med Joakim o vi satt mest o snacka o kl 2 insåg jag att jag saknade min älskade pojkvän o gick för att träffa honom! En undebar dag helt enkelt med massa mysigt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback